Aardvark op se rug (met paraplu)

Aardvarken met paraplu's - Aardvark with umbrellas

(Click op de foto)

Cadeau van Burgers’ Zoo aan de stad Arnhem vanwege het 100-jarig bestaan van de dierentuin –

Gemaakt door Florentijn Hofman

Arnhem, Bartokpark

Nikon D90 10-24


13 reacties on “Aardvark op se rug (met paraplu)”

  1. Appelvrouw schreef:

    En toch vind ik het een genante houding voor een mieren eter.

    • francois15 schreef:

      Zo zijn Aardvarks nou eenmaal Appelvrouw: lui en oversekst! Daarom is deze de dierentuin uitgegooid, viel andere beesten steeds lastig enzo. Hij lag er vanmorgen nog net zo bij daar in het Bartokpark, ongegeneerd op se rug (zonder plu)

  2. hennie van ee schreef:

    en ook een beetje van mij…

  3. ramireziblog schreef:

    Op het strand zie je mensen ook zo liggen, hij doet z’n baasje na….

    • francois15 schreef:

      Z’n baasje is de directeur van Burgers’ dierenpark Rami. Denk je dat zo’n belangrijk man er zo bij zou liggen en dat dan midden in de stad op een echte Veluwse zandverstuiving?
      Ik zal hem er eens op aanspreken

  4. reinejragolo schreef:

    Geinig hoor. Heb je geïnformeerd wat de kinderen van zo’n vracht beton vinden?

  5. Grutte Pier schreef:

    Jammer dat je de feestmuts niet hebt ‘meegekiekt’. Ik vind het werkelijk briljant. En kinderen vinden het prachtig (ik kijk Jeugdjournaal).

    Kunst in Optima Forma!

    • francois15 schreef:

      Die heb ik wel met de muts en met 10 mm krijg ik die er ook helemaal in de breedte op. Het wordt dan wel een beetje een triviaal plaatje. Deze plaat is de beste uit de serie.
      Hoewel er steeds kinderen bovenop zitten associeer ik het ding niet met kinderen, geen speeltuin object dus.

  6. fredvanderwal schreef:

    Daar wil ik ook wel boven op zitten en oooooh, boy, it feels so góóóód!


Plaats een reactie