De Geldfabriek – The Money Factory

De Geldfabriek - The Money Factory

(Click voor scherper en groter)

Bankbiljet “Zehn Milliarden Mark”, 1923

Nikon D90 60 mm

http://www.ipernity.com/doc/337117/27501281

8 reacties on “De Geldfabriek – The Money Factory”

  1. simonkorving schreef:

    Hebbie ze niet van de euro? Dan plak ik er een retourtje Velp aan.

    • francois15 schreef:

      Heb ik wel maar die heb ik aan Slim uitgeleend om er KPN mee te kopen, maar dat gaat niet door nu. Volgende week krijg ik ’t weer terug van Slim en dan koop ik heel Velp op (de inwoners gaan dan op vakantie naar Rusland voor bezichtiging van de kwikmijnen)

  2. fredvanderwal schreef:

    Men vermoedde in Welingelichte Kringen uut het Zuuden des lands al langer dan vandaag dat Heer Francois een eigen geldfabriek had waar een ieder vrijelijk uit mag putten en dat is een prachtig gebaar zodat er weer geconsumeerd kan worden. Het zal me toch ook tijd worden!


Geef een reactie

