101b

101b

 

(Click op de foto)

Nikon D90 60 mm

5/08/2013

12 reacties on “101b”

  1. kuifjesimon schreef:

    Met zo een leuk handeltje om het rolletje door te draaien. Kleur neem ik aan want ik bespeur iets blauwigs en iets rozzigs. Zal wel van afgelopen weekend zijn I persume.

    • francois15 schreef:

      Het is idd heel bijzonder bij deze camera dat je aan de buitenkant kan zien of er een kleurenfilm in zit door voorin in de lens te kijken. Begrijpelijk natuurlijk want de feuteus schieten immers ook daar door de lens naar binnen.
      Rolletjes draaien als een vorm van handel heb ik nooit gedaan hoor Simon. Ik nam de foto’s altijd over elkaar heen net zoals een pak kaarten en de fotograaf sorteerde ze dan op kleur & onderwerp. Achterop de camera zit een deurtje en daar kan je ze dan weer door naar buiten halen geschud en wel. Niet digitaal maar wel al heel modern, z’n tijd ver vooruit zeg maar

  2. knutselsmurf schreef:

    Was dit er zo een, waarbij je met je voeten moest inzoomen ?

  3. reinejragolo schreef:

    Ik neem aan dat je hem recent hebt aangeschaft.
    Gefeliciteerd.

  4. fredvanderwal schreef:

    Ik heb er ook nog eentje liggen uit 1978, onverkoopbaar object.

    • francois15 schreef:

      Klopt. Alleen hobbyisten hebben nog geld over voor dure films. Ik heb nog een Nikon F80 van minder dan 10 jaar oud, op marktplaats worden ze zonder lens aangeboden voor 3 tientjes. Alleen Leica en oude midden formaten hebben nog verzamellaarswaarde. Als ik nog ruimte had in mijn rariteiten kabinet kocht ik nog een Practica met alles er bij alleen voor de heb zeg maar ;)

  5. Appelvrouw schreef:

    Postzegelverzameling?
    Oh… mag ik die zien! Mag je de mijne ook zien, ik heb wel 3 boeken vol, Overal vandaan (behalve uit Friesland), gestempeld en ongestempeld.


Geef een reactie

