Te huur

Jansstraat 10

 

(Click op de foto)

Arnhem, Jansstraat 10

Nikon D90 10-24

9/07/2013

8 reacties on “Te huur”

  1. Blewbird schreef:

    Ik wilde even kijken op Google Maps, maar het pand op de foto ligt in het winkelgebied en daar mag het autootje van mijnheer Google niet komen.

    • francois15 schreef:

      Da’s mooi, dan kan ik daar gaan wonen ;) Bij makelaar Kroese vind je het overigens zo maar dan wel zonder foto (het is jammer dat de kwaliteit van WordPress zo slecht is).

      • Blewbird schreef:

        Is dat zo (kwaliteit WordPress slecht)? Ook als je foto’s inleest uit Flickr, zoals ik doe (en jij misschien ook)? Nooit zo bij stilgestaan. Zijn er alternatieven?

      • francois15 schreef:

        Als je bovenstaand plaatje vergelijkt met die op Flickr vind ik het verschil nogal groot (Click op de foto). Een foto op WP doe ik gewoon uploaden vanaf mijn HD net als voor Flickr. Voor IPernity haal ik ze rechtstreeks uit Flickr via een progje voor Chrome en dat gaat prima maar voor WP wist ik niet dat dat ook kon.

        Alternatieven voor WordPress ken ik niet maar ik blog zo weinig meer dat ik er ook niet echt naar gezocht heb

  2. kuifjesimon schreef:

    Hmm, zeker een lege bovenkamer ..

  3. reinejragolo schreef:

    Met dat je de winkelruimte huurt heb je waarschijnlijk nog geen toegang tot het woongedeelte inclusief kachel met mica ruitjes.

    • francois15 schreef:

      Dat denk ik ook. Het bovenhuis is jaren ’30 stijl en waarschijnlijk is de winkel ook zo geweest. Het verschilt nogal van de buren, dus hier heeft relatief recent wat anders gestaan, afgebrand misschien. De z.g. “belendende percelen” hebben 19e eeuwse façades maar de huizen zijn veel ouder. De kelders in deze straten zijn middeleeuws en daar kan je een rondleiding door krijgen. In enkele gevallen zijn ze nog in gebruik door de winkels erboven


Geef een reactie

