Wilhelmina

Close-up

 

(Click op de foto)

Nikon D90 60mm

18/02/2013

8 reacties on “Wilhelmina”

  1. Appelvrouw schreef:

    Dat is tenminste nostalgie. Ga je het verkopen op de vrijmarkt?

  2. Virginie Luijckx schreef:

    De groeirichting van de appeltjes komt overeen met kaarsjes in een kerstboom.

    • francois15 schreef:

      Kerstboom? Het doet mij meer aan de Moulin Rouge denken maar ik kan me alleen Wilhelmina niet voorstellen dansend met blote tieten en pauwenveren aan/in haar koninklijke derrière

  3. reinejragolo schreef:

    Ik heb nog een melkkannetje ter gelegenheid van het 40-jarig regeringsjubileum van Willemientje. Heeft zoiets eigenlijk wel waarde?

  4. EJW schreef:

    Mijn opa en oma hadden precies hetzelfde bordje. Leuk om het hier weer terug te zien.


Geef een reactie

