ARRIVA

Arriva

(Click op de foto)

Arnhem CS

Nikon D90 10-24

Fijn, met de fiets in de trein! (zegt Appelvrouw)

Leuke anarchistische kleurencombinatie. (zegt Labar78)

Nihilisme is mijn hobby. Is je het trouwens opgevallen dat ik nog leef? (zegt François15)

Magister H. Pas

6 reacties on “ARRIVA”

  1. Appelvrouw schreef:

    Reactie Francois op A vr:
    “Verlaten? Ja, de trein reed net weg toen ik de foto maakte en misschien zat iedereen er wel in… een truc van Magister H. Pas zeg maar.”

    Waarom denk ik nooit aan dat soort truucjes?
    Bij ons (maar ja, dat is Groningen) is het perron nooit zo leeg zelfs niet als de trein net wegrijdt, want dan zijn er altijd nog mensen die hebben gerend om hem te halen, wat dan niet gelukt is. Uitzwaaiers staan er ook vaak.

    Magister H.Pas, u bedoelt die ook platen schiet die menigmaal mooier zijn dan … euh, de mijne, zeg maar? De wederhelft van Ivy?

  2. Appelvrouw schreef:

    Dat het anders zie ik, die bocht aan het einde in het spoor, zodat je de trein helemaal kunt zien, dat hebben wij hier niet.

    Ach ja, Magister H. Pas heeft eens zeer waardevolle herinneringen voor me vastgelegd.
    Met vrouwe Ivy als waardevolle aanvulling bij de groep. Die twee pasten er helemaal bij.
    Het zijn dus onvergetelijke mensen.
    Maar goed, dat doet hier niet toe, dat was niet in de trein.

  3. Appelvrouw schreef:

    Ohja, ik vind het een prachtige trein, zo schoon ook,
    maar ik had hem liever in het groen.

  4. Mevrouw Beentjes de Wit (Tine) schreef:

    Ik gin laatst naar de vlindertuin in bruisende Emmen in de Arriva. Werkelijk, sensationeel!


Geef een reactie

