Cosina

Cosina 28-105 mm

 

(Click op de foto)

Nikon D90 60 mm

17/04/2013

8 reacties on “Cosina”

  1. simonkorving schreef:

    Wat een leuke mechaphoon … is dit nou diesain ??

    • francois15 schreef:

      Jazekers en het is ook multiepel. Je kan er luid door praten maar ook goed door horen. Als je het aan je oor houdt dan hoor je de zee, ik dacht bij Zandvoort (als je daar bent tenminste).

  2. ramireziblog schreef:

    Als dit je lens is, hoe heb je dan die foto gemaakt…. :D

  3. reinejragolo schreef:

    Gefeliciteerd met het bezit.
    Ik denk dat je er heel gelukkig mee bent.

    • francois15 schreef:

      Dank je wel k.Reintje. Ik ben er echt heel erg gelukkig mee maar ik gebruik ‘m al meer dan tien jaar niet meer en daarom heb ik er een foto van gemaakt… de goede oude tijd in beeld gebracht zeg maar (heb je nog op de foto geclickt?)

  4. baruman schreef:

    @ Francois, hij ziet er nog als nieuw uit!

    • francois15 schreef:

      Ik heb ‘m even afgestoft voor de foto Bastiaan. Overigens ben ik altijd heel zuinig op mijn lensjes. Misschien past hij nog op Sony (= Minolta) maar daar begin ik niet meer aan. Aan Nikon heb ik voorlopig nog voldoende en daar is nog zoveel van dat ik nog niet heb ;)


Geef een reactie

