Kopje koffie?

Koffie

 

(Click op de foto)

Simon Lévelt, Arnhem Koningstraat

Nikon D90 10-24 mm

9/04/2013

 

13 reacties on “Kopje koffie?”

  1. simonkorving schreef:

    Mij lijkt het er op dat je een emmer onder zoon tuut moet houden !

  2. Appelvrouw schreef:

    Mooi he dat zulke koffie winkeltjes blijven overleven.
    Alles beter dan die groene koffie (zit echt in een groen pak, bah): Arabicaffe Bio Arabica.

    • francois15 schreef:

      Groene koffie? Met mijn espressoboontjes versta ik geen geintjes. Ik doe alleen de beste qualiteit van de geurigste handgeplukte bonen. Mijn Quickmill en ik willen niets anders

  3. reinejragolo schreef:

    Ik lust wel een kopje decaf.

  4. Glaswerk schreef:

    Heer François, heeft u ook nog een pondje gekocht of is het op zijn Hollands bij kijken en schieten gebleven?

    • francois15 schreef:

      Ik ben hier trouwe klant Willem. De Milano, Roma en Palermo zijn toffe koffies. Maar ik frequenteer nog 5 of 6 andere koffiebranders hier in de omgeving. Bij 5 Quickmilletjes per dag ga je verrassend snel door de voorraad heen

  5. fredvanderwal schreef:

    Haha, not my cup of tea!

    • francois15 schreef:

      Ook niet uit de bus van bovenstaande juffrouw? (mjammiemjammie)

      • fredvanderwal schreef:

        Als de smul smul bus van njammienjammie juf ook zo goed is als de winkel dan wel, maar dan wel met een wolkje melk en twee zoetjes plus een omroerdertje en een koffieleutje er bij en als dat niet kan dan maar een plak koek van Wieger Ketellapper met spuit slagroom van AH en een mokkapunt er bij uit de Hema plus twee Berlinerbollen want zonder gaat het niet en voor toe een lap grijpspek met kikkerdril en daarna een kilo friet en 40 bitterballen, een dubbele uitsmijter en spekkies.

      • francois15 schreef:

        Is opgenoteerd. Nog een berelul erbij?

      • fredvanderwal schreef:

        Goed. Ik wil je een plezier doen. Die berenlul, okee. Toch eerst weten wat daar aan vast zit voor je je verslikt. Een bruine beer okee, dat is te behappen met mosterd of een panda, maar een Grizzly, nee, bovendien is die grijs en in het donker zien alle beren toch al grijs ook de rooie, het kan ook nog paardenvlees zijn zeggen, dus weet je helemaal niet meer wat je voor je hebt.


Geef een reactie

