t.a.v. Appelvrouw

Gritzner

Nikon D90 Nikkor 60 mm

9/3/2013

Gritzner Durlag. Waarschijnlijk jaren ’20

(Click op de foto voor vergroting)

Zoals beloofd Appelvrouw, maar dit is alleen niet de Singer.

8 reacties on “t.a.v. Appelvrouw”

  1. reinejragolo schreef:

    Ik wil je wel helpen. Hier staan nog 2 singer trapmachines.

    • francois15 schreef:

      Mij help je er niet mee. Appelvrouw misschien?
      Voor haar heb ik deze foto gemaakt. Ik kan de Singer even niet vinden dus heb ik de Gritzner maar op de foto gezet. Er is trouwens een overdonderend aanbod op internet van oude naaimachines. Veel zijn ze niet waard maar zo’n Singer trap lijkt me toch wel leuk voor mijn rariteitencabinet. Mijn museum is echter nagenoeg vol, zeker voor dat zulk grote objecten maar in ieder geval bedankt voor het aanbod

  2. Appelvrouw schreef:

    Francois,
    kom ik net terug van een etentje bij schoonouders en dan zie ik een naaimachine (om je vingers bij af te likken- bij wijze van spreke).
    Wat heb je hem er weer mooi op gezet. Dankjewel, ik ga hem bewaren.

    Ik word overvallen door naaimachines.
    Hier heeft Peter ook al een voor me neergezet:
    education

    • francois15 schreef:

      Die van Peter ziet er ook mooi uit. Wat waren die dingen vroeger toch fraai bewerkt, niet zo technisch en saai als tegenwoordig.
      Ik zet mijn plaatje ook nog op flickr maar ik moet eerst nog wat aan de kleur doen

  3. Glaswerk schreef:

    Heer François, vroegâh zou men dit ongetwijfeld een metablog hebben genoemd.


Geef een reactie

