Kent u hem nog?

Do you know him?

 

(Click op de foto)

Nikon D90 60 mm

22/02/2013

11 reacties on “Kent u hem nog?”

  1. timmerark schreef:

    Aaaaaah! Nee, haal weg. Wat een klotezomer… Nee, niet echt, maar het is mij nooit gelukt.
    Jou wel?

  2. baruman schreef:

    @ Francois, ik ken hem wel maar nooit uitgeprobeerd. Had er, ondanks het achterliggende idee en z’n mooie uiterlijk, direct een hekel aan, stom he?

  3. francois15 schreef:

    Heren, ik ben blij dat ik jullie zo’n plezier doe met mijn mooie feuteu.

    Ja het lukte me wel. Een gegeven moment ontdek je dat met wat systematisch draaiwerk alles op z’n plaats komt (alles sal reg kom)

  4. Appelvrouw schreef:

    ohje. Daar heb ik artrose van gekregen!

  5. Appelvrouw schreef:

    In mijn handen, onder de knie, en in mijn hersenen, het klopgedeelte (gedeelte die alles kloppend moet maken).

  6. fredvanderwal schreef:

    Ik heb er nooit wat van kunnen maken bij gebrek aan intelligentie

  7. simonkorving schreef:

    3 op een rij … makkie


Geef een reactie

