Stappen of Fietsen

Stortebeker 2012 01 26 DSC_0107

 

(Click op de foto)

Arnhem, Varkensstraat

26/01/2012

11 reacties on “Stappen of Fietsen”

  1. Appelvrouw schreef:

    Zo te zien is dat varkentje al gewassen en zit er niets anders op dan fietsen.

  2. reinejragolo schreef:

    Zijn die hekken om de varkens binnen te houden?

    • francois15 schreef:

      Zou wel kunnen kennen kannen k.Reintje want ik heb er buiten daar nog nooit varkens gezien en binnen ben ik nog nooit geweest. Misschien zit Slob Cörtens er wel als je begrijpt wat ik bedoel (een pending commenter ;) )

  3. simonkorving schreef:

    Cafe de Stortkoker voor het laden en lossen. Hoop alleen dat mijn schoonzuster op de scooter niet langs komt

    • francois15 schreef:

      Ik kies zelf voor een ander feestlokaal Simon, maar je schoonzus is hier altijd welkom. Eventueel kan ze haar scooter mee naar binnen nemen want van Störtekoker mag volgens mij alles

  4. fredvanderwal schreef:

    En hoe is de cliëntèle?

  5. Fruttekoek schreef:

    De correcte vraag zou zijn: waar is de cliëntèle?
    Als inwoner van Arnhem ken ik dit etablissement helaas alleen van naam. Ik zal er een dezer dagen eens binnen gluren. Kan ik mijn fiets mooi even tegen het hek parkeren.

    • francois15 schreef:

      De clientèle zit in een andere kroeg ;) Deze kroeg is al jaren gesloten volgens mij. Dit plaatje heb ik in januari vorig jaar gemaakt en de handel staat er nog steeds zo bij. Of je in de binnenstad je fiets mag parkeren weet ik niet maar erg verstandig lijkt ’t me niet, zeker niet in de Verrekesstraat ;)


Geef een reactie

