Een zonnige dag

WAR Childs DSC_0008 22 05 2012

 

(Click op de foto)

Arnhem, Brouwersplein

Nikon D90 10-24 mm

22/05/2012

Ik dacht dat kan wel even zo met de feestdagen

7 reacties on “Een zonnige dag”

  1. Appelvrouw schreef:

    Maar die heb ik toch al gezien?

    • francois15 schreef:

      Op WordPress? Nee toch? Die twee Marokaanse jongens heb ik wel op mijn blog geplaatst maar “War Child’s” alleen op Flickr dacht ik. Anders is er natuurlijk ook geen man overboord en hebben we iets om te overdenken, bijvoorbeeld dat het weer in Arnhem ‘zomers anders is dan in de winter. Ik noem maar een dwarsstraat

  2. Appelvrouw schreef:

    Kan best op Flickr, maar dan heb ik hem toch al gezien…

    Is het weer echt anders? Ik zie geen verschil, behalve dat er vermoedelijk nu geen mensen zonder bedekking over de armen benen lopen. Echt zonnig ziet het er daar niet uit, vergeleken bij hier.

  3. ramireziblog schreef:

    Ik zie het zonnetje wel hoor :D

  4. reinejragolo schreef:

    Hebben kinderen dan meer angst voor oorlog dan volwassenen?


Geef een reactie

