Aruba

D3-L2-20 juli 2005 Ni Fu Vissteeg C Nieuw B

 

Maak je van mij een foto?

En daar kwam ze zomaar op zondag de Vissteeg uit wandelen, richting Aruba.

Wat doe je?

Ik maak foto’s.

Maak je van mij een foto?…..

Goed…

En nu?

En nu ga ik terug naar Aruba.

 

Nikon F80 Tamron 28-200

Arnhem, juli 2005

10 reacties on “Aruba”

  1. reinejragolo schreef:

    Er heerste toen nogal wat verwarring omdat Natalie Halloway zoek was geraakt op Aruba.

    • francois15 schreef:

      Nou, dat is dan met deze foto opgelost. Ze was hier in de Vissteeg in Arnhem.
      Van der Sloot is trouwens ook een Arnhemmer, ik wil daar verder niks mee zeggen maar ’t geeft natuurlijk wel te denken

  2. kuifjesimon schreef:

    Ze ziet de Heer, ook al was het in 2005.

  3. fredvanderwal schreef:

    Eigenaardige pose.

    • francois15 schreef:

      Ze wilde me goed laten zien wat ze tijdens haar vakantie bij haar zuster in de Vissteeg in Arnhem had gekocht. Ik was een beetje overdonderd door haar enthousiasme en de gretigheid waarmee ze op de foto wilde en daarom is het een wat wazig plaatje geworden die ik flink heb moeten uitvergroten. Desondanks wordt het op Flickr in de rubrieken F80, Tamron en Arnhem redelijk bekeken. De foto is ca. 520 KB (daar doe ik het allang niet meer voor) en ik zou ‘m eigenlijk niet moeten publiceren maar het is toch ook wel weer een grappig plaatje geworden

  4. Appelvrouw schreef:

    zo spontaan doet mijn gekke vriendin ook. Alleen aanbidt zij haar tasje niet zoals jouw dame.
    Dat ze maar hoog mag vliegen!


Geef een reactie

