Boefjes opgelet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

(Click op de foto)

Little boys (and girls) beware!

Elburg, Gemeentemuseum / Municipal museum 11/09/2009

Olympus SP-560UZ

19 reacties on “Boefjes opgelet!”

  1. kuifjesimon schreef:

    Ik ken er wel een paar bij wie ze goed zouden passen !!

  2. fredvanderwal schreef:

    wie niet horen wil moet voelen
    aan elke voetballer een ijzeren ketting aan zijn poot en een looien bal

  3. fredvanderwal schreef:

    Plus een onbeperkt aantal strafschoppen tegen hun hol voor de lol…

  4. Appelvrouw schreef:

    sm is er niets bij.
    Ik zal oppassen.

  5. Glaswerk schreef:

    Heer François, ligt dit materiaal nu in Velp?

  6. Appelvrouw schreef:

    Francois, ik heb een off topic vraag voor je.
    Waar staat die gloeilamp van jou? Mag ik de link?
    Ik heb hem nodig.


Geef een reactie

