Flickeflu

Flickeflu, een overzicht. Ik zeg ’t maar even…

11 reacties on “Flickeflu”

  1. fredvanderwal schreef:

    Net je site gezien
    mooie site
    indrukwekkende fotos
    heb aantal titels genoteerd
    die me bijzonder troffen
    maar ik kon ana het noteren blijven
    zet morgen wel effe een paar titels neer in de reactieruimte

  2. simonkorving schreef:

    Heb vandaag reeds fors en veelvuldig moeten niezen
    vrees een ernstige vorm van flu …

  3. reinejragolo schreef:

    Iedere foto verdient een eigen blog.

    • francois15 schreef:

      Dank je k.Reintje. Ik ben niet zo bloglustig meer en om over alle feuteu’s een blog te schrijven is me wat veel.
      Welke feuteu vond je trouwens het leukst?

      • reinejragolo schreef:

        De familiezak is een vondst.

      • francois15 schreef:

        Dooie vis nuttigen op de stoeprand met je nakomeling binnen handbereik in de larventrommel… marrrrkt op vrijdag, post Breugeliaans.
        De sauspomp staat op 5 kratjes… zo kunnen de kinders er natuurlijk niet bij, nou ja, die zijn al vet genoeg van zich zelf. Wat een ongein allemaal, maar daarom is het ook zo’n leuke foto .
        Eet jij ook wel eens kipling op de stoeprand in Utrecht k.Reintje?

  4. reinejragolo schreef:

    Neen, ik eet geen kibbeling.
    Het is voor mij ongezond. Geef maar een lekkerbekkie jochie.


Geef een reactie

