Familiezak

(Click op de foto)

NiD90 10-24

Arnhem, Turfstraat

3/08/2012

12 reacties on “Familiezak”

  1. fredvanderwal schreef:

    Soms voel ik mij ook een familiezak

  2. reinejragolo schreef:

    Ik voel me toch schuldig als ik in m’n eentje zo’n zak soldaat maak.

  3. Appelvrouw schreef:

    En speciaal gekruid! voor de kindertjes? zonder peper?
    Kibbeling moet helemaal niet gekruid, en een familie zak doet mij zo denken aan een zielig zwart schaap in de familie die een zak over zijn kop krijgt, net als die draaiorgel man met zijn rotherrie of die dikke vrouw in korte rok met legging (vanwege die legging bedoel ik).

    • francois15 schreef:

      Van de lucht alleen al bij die viskramen wordt ik misselijk. Van het woord kibbeling word ik ook misselijk. Van dikke vrouwen in korte rokken word ik helemaal niet goed. De criminele draaiorgel man hier is een onuitstaanbare klootzak en die krijgt van mij geen rooie rot cent en aan zondagen heb ik geweldig de pest net als aan gristenen en aanverwante religieuze zakkenwassers. Joggers, fietsclubs, wandelclubs, motorclubs, honden, barbecueën & de buren… niet te harden gewoon. Lawaai ook niet.

      Hé, de zon schijnt…

  4. simonkorving schreef:

    Mei wordt het ook welleens te gortig
    ik bit ook niet meer op zondag


Geef een reactie

