Totale leegverkoop

donderdag 9 juni 2011 13:10 door François

NiD90 18-105

Avatar van Appelvrouw Appelvrouw 09-06-2011 13:35

Aan zo’n voorbij loop zou ik ook het land hebben!

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 13:43

De feuteu is symbolisch voor het VK-weblog Appelvrouw. De mensen lopen langs en kijken niet eens meer naar binnen

Het heeft te maken met de mode Biënnale in Arnhem. Overal worden in deze periode dit soort dingen opgetuigd in de binnenstad

 laila 09-06-2011 15:51

Het is wel eens slechter geweest Francois.

Ik beveel je niet aan,want dit soort humor, mwah.

En dan de oba/hoek.

Een vrij slecht geschreven stuk over één van mijn favorieten, Isabelle Huppert.

De zoveelste berg van de obsessieve klaver…
Tja.

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 16:50

Laila, waar heb je het over? Ik heb nooit een stuk over Isabelle Huppert geschreven. De zoveelste berg van de obsessieve klaver… ????? Humor???… deze Biënnale foto?

Verklaar je even nader a.u.b.

 laila 09-06-2011 16:59

begrijp je dat niet.

Ik kijk regelmatig bij OBA; wellicht mijn achterland,ooit.( met alle respect)

Maar ik vind er nog niet veel aan.
Als voorbeeld noem ik een slecht geschreven stuk over Isabelle Huppert ( niet van jou). en de obsessieve verslaafde ( geeft hij zelf toe) klaver met WEER een berg.

Capito?

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 17:15

Nee, ik snap er geen bal van! Over welk soort humor heb je het eigenlijk?

OBA is voor mij alleen een postbode. Ik krijg mails van iedereen die iets publiceert en van het merendeel verdwijnen die regelrecht bij mij in de spambak. Als ik iets publiceer (niet hier) dan wordt daarvan ook een mail rondgestuurd. Een andere betrekking tot OBA heb ik niet en OBA niet tot mij. Ik verwijt TNT ook niet dat ze een aanslag van de belasting bij mij in de bus hebben gestopt.
Maar afgezien daarvan… ik plaats een foto van de Weverstraat in Arnhem op mijn VK-blog en je commentaar heeft daar niets mee te maken.
Als je wil discussiëren over OBA dan moet je bij Ina zijn

Avatar van Maria-Dolores maria-dolores 09-06-2011 17:27

‘k vond die van mij veel leger.
én ook nog eens véél hogere korting

(‘k ga hem even opzoeken)
hier is-ie:
http://www.vkblog.nl/bericht/388077/J…

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 17:35

Nog leger Maria? dat zal dan wel bijna een vacuüm zijn

Het is tijdelijk in gebruik door studenten van kunstacademie geloof ik in verband met de modebiënnale. Het meeste speelt zich af op het voormalige AKU (AKZO) terrein en daar krijg je geen korting, daar moet je alleen maar betalen

Ik zie het Maria. Het lijkt wel een uitverkoop van een nudistenkamp

 Reine jRagolo 09-06-2011 17:39

Ik wil discussiëren met Ina hoor. Maar dan wel met een bel rosé er bij en de Grutte Pier om te notuleren.

 laila 09-06-2011 17:53

Ik ben het niet met je eens en vergelijk de leegloop op het VK-blog, die je zelf in je commentaar noemt!!!,bij wijze van grap,
met het alternatief met ook een soort voorpagina. Met alle respect zei ik erbij.

Overigens:
je reageert niet eens inhoudelijk bij mij terwijl ik dat in feite wel doe. Jouw commentaar meegerekend.

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 18:20

Misschien is Ina wel van een andere gewichtsklasse k.Reintje, pas maar op

Dit is het VK-weblog Laila en mijn blog hier heeft helemaal niets met OBA te maken. De leegloop van het VK-weblog heeft alleen te maken met het opheffen ervan door de Volkskrant.

De foto zelf heb ik als Arnhemmer gemaakt voor een aantal “Arnhem-groups” op Flickr en als je op de foto klikt dan zie je dat het origineel daar ook staat. Het is nochtans niet verboden om hier na drie maanden stilte op de valreep nog eens een foto’tje ter ere van de mode-biënnale in Arnhem te plaatsen.

Waar je het niet mee eens bent begrijp ik niet. Als zoveel anderen heb ik me op de lijst van deelnemers laten plaatsen en ik maak er wel eens gebruik van. Op die voorpagina kijk ik vrijwel nooit en met OBA heb ik verder niets te maken en met Ina ook niet. Waarom je nou uitgerekend bij mij komt om het over OBA te hebben is mij geheel duister. Probeer het eens bij Knutselsmurf, ik heb begrepen dat hij er veel van af weet maar ik heb geen contact met hem

Ik reageer nooit bij jou en dus ook nooit inhoudelijk maar ik stond wel even raar te kijken bij jouw commentaar hier. En mijn eerste reactie was dus bij jou aan de bel trekken in de veronderstelling dat je het comment op het verkeerde blog had geplaatst

 laila 09-06-2011 18:35

Nooit bij mij reageren?
Nu je het zegt

Enfin; je kun hier nog een tijdje bloggen als je wilt.

En ik ben even mijn irritatie over de “obsessieve blogger” kwijt. Dat is ook wat waard:-)

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 20:11

Ik heb dus eigenlijk een therapeutisch blog

Ik blog hier al maanden niet meer en ik heb mijn blog op deze twee foto’s na opgeheven. Eigenlijk heb ik hier al meer dan een jaar geleden afscheid genomen omdat Flickr beter geschikt is voor de plaatjes. Zo nu en dan heb ik nog wel eens een bijdrage geplaatst met name vanwege de rellerige sfeer die hier altijd wel enigszins op het VK-weblog hangt. Volgens zuster Doortje ben ik zelfs een beetje een reltourist :(
Ondertussen ben ik wel bezig om al mijn VK-blogs van de afgelopen jaren op twee WordPress-blogs de dumpen zoals ik rechtsboven heb aangegeven.

Als ik het goed begrijp is de “obsessieve blogger” een door Klaverblad geschreven verhaal? Klaverblad lees ik nooit, nooit gedaan ook. Ik zal er eens even gaan kijken, misschien begrijp ik dan wat meer van je irritatie

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 20:33

Ik zie het. De “obsessieve blogger” is natuurlijk Klaverblad zelf, onze Wikipedia ridder

Avatar van Jacob Hesseling Jacob Hesseling 09-06-2011 20:48

Soms verdenk ik je er wel eens van dat je Arnhem mooier fotografeert dan het werkelijk is
ga er toch maar eens kijken, mocht ik je zien met ddie pet op, dan zet ik je meteen zwart wit gekleurd op de foto :)
O ja, dit is een mooie foto.

Avatar van François Labarbe François 09-06-2011 21:29

Ach, een lelijke vrouw is ook mooier dan ze in werkelijkheid is als je maar van haar houdt Jacob

Leuk dat je even langs komt want ik voel me de laatste tijd maar een gelegenheidsblogger met al die stilte hier.
Als je komt kijken zal je zien dat Arnhem heel mooi is. Mooier dan Nijmegen bijvoorbeeld :-)
Bedankt voor het compliment

Avatar van fred van der wal Fred van der Wal 10-06-2011 08:51

François
Je krijgt flink op je sodommieter
van een lezeres
terwijl je niks gedaan hebt?
Mooie boel!

 Seleban 10-06-2011 09:10

http://www.vkblog.nl/blog/154205/Sele…

Artikel over Failed Status States, Israel, Somaliland, Taiwan en Kosovo

Avatar van François Labarbe François 10-06-2011 09:43

Zo is het leven nou eenmaal Fred maar mijn sodomieter kan er wel tegen. Ik stond kennelijk op het verkeerde moment op de verkeerde plaats maar de lucht is alweer opgeklaard krijg ik de indruk.

Sorry Seleban maar dit is een onschuldig fotoblog en hier geldt: geen politiek of religie. Dus vriendelijk verzoek hier alleen ter zake doende reacties te plaatsen

Avatar van fred van der wal Fred van der Wal 10-06-2011 11:17

Het kan allemaaal te maken hebben met Somaliland, Taiwan en Kosovo, die liggen allemaal naast elkaar op de kaart en grenzen aan Denemarken net als Friesland of zo.

Arnhem is veel mooier en prettiger dan NIjmegen waar ik nooit een moer aan vond ook niet toen ik er een juffrouw had en geregeld kwam in 1968 om haar af te lebberen want je moet toch wat als vrije jongen in die tijd.
En dat ze het in Nijmegen over KEIGAAF hebben moet direct verboden worden.

Avatar van fred van der wal Fred van der Wal 10-06-2011 11:18

Beter een reltourist dan een Wikipedia reet rel ridder.

Avatar van Appelvrouw Appelvrouw 11-06-2011 20:49

Dat langs lopen en niet naar binnenkijken is overal zo, op dit moment.
Het is jammer want het bloeide hier eerder toch prachtig?
Ik doe nog wel mijn best hoor, maar gezien mijn omstandigheden gebrek aan energie om overal waar ik zou willen te kijken, of lappen tekst te lezen of te reageren.
Lekker makkelijk is het dan bij jou!
Alleen dat er overal mensen zijn die wel eens vergeten hun pilletje te slikken.

Avatar van François Labarbe François 12-06-2011 08:27

Somaliland, daar heb ik nou altijd al naar toe gewild Fred en als ze me vragen om daar orde op zaken te komen stellen dan doe ik dat natuurlijk. Kosovo en Israël neem ik dan tegelijk even mee (niets is mij de dol)

Ik ben nou eenmaal een heel makkelijke jongen Appelvrouw
Tja, de pilletjes tegen de VK-ziekte raken wel eens op krijg ik de indruk

10 reacties on “Totale leegverkoop”

  1. timmerark schreef:

    Ik vind het gezellig hier. Al word ik er wel weemoedig van. Heimwee, zogezegd zo gedaan.
    Ik ben trouwens van OBA verbannen wegens anti antisemitisme. Maar
    http://vblog.nl/finalrelease/laatste_bijdragen.php
    voldoet uitstekend.
    Gegroet,
    TimmerArk

    • francois15 schreef:

      Gezelligheid kent geen tijd Tim. Weemoedigheid kan je verdrijven door even bij Billy plaats te nemen (rechts boven in de Flickr strook) “At Billy’s”). René komt er net aan met een gezellig kopje koffie (want het was nog vroeg).

      Verbannen wegens anti-antisemitisme? Ongehoord! Het lijkt het VK-blog wel in zijn nadagen toen het overspoeld werd door een abteilung halve antisemietjes.
      Hier bij de reclame-zuil OBA heb ik ze geloof ik niet meer teruggezien. Je verbanning is me overigens geheel ontgaan, ik ben niet zo blog-actief meer. Daar zal ’t aan liggen

      • timmerark schreef:

        Die abteilung halve antisemietjes is er ook bij OBA hoor! (Mihai: mag ik je dochter verkrachten?), Reggie Roning (de USSR is opgericht door de Wall Street Joden) en ene nazi vogel. Maar e.e.a. is meer verborgen, met name omdat de Israelische Bloggers hier weg blijven. En waarom ook niet? De Volkskrant was een mooiere plek. Eeuwig zonde.
        Mijn verbanning is geen wereldnieuws en geheel volgens de algemene voorwaarden.
        Eerlijk is eerlijk. Je mag niets wat nadelig lijkt schrijven over de initiatiefnemers. Daar kan ik mee inkomen. Al is onafhankelijk een wat groot gegrepen woord dan;)

      • francois15 schreef:

        Eco geeft in “De Begraafplaats van Praag” een aardig overzicht van het antisemitisme in de trant van de manier van denken van die roning. Een knaap die gelooft in een dergelijke complottheorie zal ook wel geloven in De Protocollen. Het is niet zinnig om met zo iemand van gedachten te wisselen, het zij zo

  2. fredvanderwal schreef:

    DE REACTIEDRAAD WAS WEER EVEN LACHEN!

  3. assyke schreef:

    na het scrollen helemaal vergeten waar de foto overging:)


Geef een reactie

